Meet & Greet

Ontmoet onze schoolleiding

Wees welkom bij onze Meet & Greet! Stel alle vragen die u wilt stellen aan onze schoolleiders. Hieronder stellen zij zich alvast aan u voor.

BART ROTH

Bart Roth is de rector van onze school.

“Ooit heb ik de overstap vanuit het bedrijfsleven naar onderwijs gemaakt, geen dag spijt van gehad. Had iemand mij vroeger verteld dat ik rector zou worden had ik ze glazig aangekeken. Inmiddels weet ik beter. Wat een mooie taak, fantastische school, geweldig team en leuke, blije en fijne leerlingen. Ons doel, een fijne schooltijd waarbij veel plezier maken net zo belangrijk is als leren en ontdekken.”

Komt u kennismaken tijdens de Sneak Preview? Tickets voor een Meet & Greet zijn tussen 18.00 – 18.25 uur te verkrijgen in de aula.

ESTHER SARTORI

Esther Sartori is teamleider van de brugklas en 2 havo/vwo.

“Hi mijn naam is Esther Sartori. Je kunt bij mij terecht voor vragen over het eerste en tweede leerjaar. Ik kan je vertellen wat we zoal doen aan activiteiten, wat je kunt verwachten en je enkele tips geven.”

Hannes Martens

Hannes Martens is teamleider leerjaar 2, 3 en 4 mavo.

“Van onderwijsassistent naar afdelingsleider. Hart voor de leerling, hart voor de ouder, hart voor de collega. Het VMBO is mooi! Doen. Ruim 20 jaar Haarlemmermeer Lyceum. Leuk u te ontmoeten, tour guidé possible!”

Anneke Schrijver

Anneke Schrijver is afdelingsleider leerjaar 3, 4 en 5 havo.

“Ik ben Anneke Schrijver, teamleider havo. Ik kan u meer vertellen over het lesprogramma in de bovenbouw, waar de vakken grotendeels weer in het Nederlands zijn, maar het Engelse IB programma weer meer verdieping brengt. Naast het lesprogramma staan de excursies en reizen ook in het teken van burgerschap en persoonlijke ontwikkeling. In de 3e klas gaan de leerlingen op uitwisseling binnen Europa zelfstandig in het gezin van de exchange student en daarna staat de wereld ter ontdekking.”

Trudy Joosten

Trudy Joosten is teamleider 3 t/m 6 vwo.

“Hallo, mijn naam is Trudy Joosten. Nadat de leerlingen in de onderbouw het TTO hebben doorlopen, gaan ze in de bovenbouw verder met het IB. Oud-leerlingen die op de universiteit zitten, geven aan dat ze door het volgen van IB een enorme voorsprong hebben op hun medestudenten. Ik vertel je hier graag meer over.”