Meertaligheid

Op het Haarlemmermeer Lyceum Tweetalig bieden wij tweetalig onderwijs aan anders/-meertalige leerlingen die graag vloeiend Nederlands willen leren en daarbij ook international geörienteerd onderwijs willen volgen. We offer the best of both worlds!

Wij verwelkomen leerlingen in de leeftijd van 11-14 jaar die geen of weinig Nederlands spreken. In een speciaal ontwikkelt curriculum leren zij effectief communiceren en kritisch denken in zowel het Nederlands als het Engels. Het doel is dat deze leerlingen onze school verlaten met een vwo, havo of mavo diploma.

Wil je meer weten over het meertalige programma, de overstap van PO naar VO, neem dan even contact met ons op via: infotweetalig@haarlemmermeerlyceum.nl