Missie en Visie

Missie

Bij ons draait alles om leren en groeien, niet alleen in kennis, maar ook als persoon. Je leert vaardigheden en inzichten die je klaarstomen voor de toekomst, terwijl je ontdekt waar jouw talenten liggen. Ons team van docenten blijft zich continu ontwikkelen om jou zo goed mogelijk te ondersteunen en te motiveren.

Naast je schoolvakken, werken we samen aan je sociale en emotionele groei. We helpen je bewust te worden van je verantwoordelijkheid voor de wereld om je heen, zodat je niet alleen slim, maar ook betrokken en zelfverzekerd de toekomst ingaat.

Om dit te bereiken, zorgen we voor een veilige en fijne omgeving waar iedereen zich thuis voelt. Want pas in zo’n sfeer kun jij écht tot bloei komen en je ambities waarmaken!

Schoolplan

Visie

Bij ons draait het om meer dan alleen het halen van je mavo-, havo- of vwo-diploma. We bereiden je voor op de echte wereld door naast vakken ook veel aandacht te besteden aan wereldburgerschap, persoonlijke ontwikkeling en taalvaardigheid. Zo leer je effectief te communiceren, krijg je een open en kritische blik op de wereld en leer je respectvol met anderen om te gaan.

In onze internationale omgeving kun je jezelf optimaal ontwikkelen. Onze docenten zorgen ervoor dat je de lesstof begrijpt, maar ook verder kijkt dan de vakken. Samen verleggen we grenzen, binnen én buiten de lessen. Bij ons gaat het om jouw groei én resultaten: Crossing borders together!